1 Nisan 2014 Salı

Açık Öğretim Fakültesi E Seminer hizmeti başlattı

Açık Öğretim Fakültesi E Seminer hizmeti başlattı

açık öğretim e öğrenme hizmeti başlattı

Anadolu Üniversitesi Açık öğretim fakültesi her dönem olduğu gibi bu dönemde e seminer hizmeti başlattı. E seminer hizmeti ile yaklaşık iki milyon öğrenci, internetten canlı olarak derslerini izleyebilmektedirler. E öğrenme öğrencilere görüntülü, danışmanlık ve konu anlatımlı dersler ile hizmet sunmaktadır.
  Açık öğretim fakültesi bahar dönemi toplam Yüz bir dersin tamamına e seminerler hazırlamakta olup, bu proje ile  hafta içi belirli günleri ve saatlerinde, kırk beş dakikalık bir süre konu anlatımları ve soru cevap işlemi yapılacaktır. E seminer hizmetine katılamayan öğrenciler hazırlanan tüm görüntüler kaydedilerek, haftalık olarak açık öğretim fakültesi e seminer internet sayfasından yayınlanacaktır. Her dönem ayrı ayrı kendini yenileyen açık öğretim fakültesi e seminer tarihi ve saatinde aöf kendi sayfasından yayınlanacaktır http://eogrenme.anadolu.edu.tr/eseminer/sayfalar/default.aspx

Açık öğretim fakültesi bahar dönemi ara sınavı ne zaman ?

Açık öğretim fakültesi bahar dönemi ara sınavı 19-20 nisan da yapılacaktır.Bildiğiniz üzere açık öğretim kredili sisteme geçti kredili sistem ile güz dönemi ve bahar dönemi olarak ikiye ayrıldı. Güz döneminde ve bahar döneminde iki sınavdan sorumlusunuz. Ara sınav ve dönem sonu sınavına gireceksiniz. Yalnız açık öğretim fakültesi bütünleme sınavını kaldırdı. Bunun yerine tek dersi olan son sınıflar için tek ders sınavı yapacaktır.
Detaylı bilgi için sayfamızdan bakabilirsiniz http://www.onlinefotokopi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder