31 Mart 2014 Pazartesi

Açık öğretim sınavında bütünleme sınavı olacak mı?

Açık öğretim sınavında bütünleme sınavı olacak mı?

Açık öğretim fakültesi işletme ve iktisat fakülteleri bütünleme sınavı yapılıp yapılmayacağına dair tüm soruların cevabını rektör prof. Dr. Naci Gündoğan açıkladı.
Açık öğretim fakültesi 2012-2013 eğitim ve öğretim yılında kredili sisteme geçti, kredili sisteme geçmekle beraber güz dönemi ve bahar dönemi olarak dersler ayrıldı, Güz dönemi ve bahar döneminde ara sınav ve dönemsonu sınav olmak üzere 4 adet yapılmaktadır. Sınavların çokluğundan dolayı bütünleme sınavı yapılmayacaktır. Onun yerine tek ders sınavı yapılacaktır.
Anadolu Üniversitesi Rektörü prof Naci Gündoğan bütünleme sınavının iki dönem arasında yetişmeyeceğinden, bütünleme yapılmayacağını mümkün olmadığını ve böyle bir sınav yapmak mümkün olmadığını ifade etti. Bunun yerine Tek ders sınavı yapılacağını söyledi.

Açık öğretim fakültesi geçme şartları nelerdir?

Açık öğretim fakültesi kredili sisteme geçmekle ile birlikte harfli sisteme de geçmiş bulunmaktadır. Açık öğretim fakültesi genel not ortalaması 2yi geçmesi halinde şartlı geçmiş bulunmaktasınız.. Şimdi sizlere şartlı geçme , tekrar ve uyarı nın ne olduğunu açıklayacağım
Öncelikle aof öğrencileri kredili sistem ile birlikte geçmesi için, ders geçme harfi en düşük CC olmak zorundadır
Dersten kalma: Açık öğretim fakültesi öğrencisi bir dersten kalırsa o dersin harf notuna bakılır. Eğer harf notu FF,FD olursa kredi puanı 0 olarak değerlendirilir, diğer yıl o dersi  tekrar almak zorunda kalır

Açık öğretim fakültesi tek ders sınavı olacak mı?

Anadolu üniversitesi rektörü bu yıl bütünleme sınavı yerine tek ders sınavı olacağını ifade etti. Tek ders sınavına girme koşulları ise öncelikle açık öğretim fakültesi son sınıfta okuyan ve mezuniyetine 1 tane dersi kalan öğrenciler, tek ders sınavına girebilmektedirler. Tek ders sınavı ise eylül gibi yapılacaktır.
 Detaylı bilgi için sayfamıza bakabilirsiniz: http://www.onlinefotokopi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder