19 Şubat 2014 Çarşamba

ADIM ADIM BAHAR DÖNEMİ DERS KAYDI


ADIM ADIM BAHAR DÖNEMİ DERS KAYDI

Anadolu Üniversite bahar dönemi ders kayıtları 24 şubat 2014 pazartesi günü başlıyor .
Açık öğretim fakültesi güz dönemi, dönem sonu sınavı açıklanması ile birlikte artık güz dönemi bitmiştir. Şimdi bahar dönemi başladı, bahar döneminde kayıtlar 24 şubat pazartesi başlayacak 5 Mart 2014 Çarşamba günü sona erecektir. Mazeretli kayıt için son tarihte 06-07 martta bitecektir.
 Siz değerli öğrencilere bahar dönemi kayıtları nasıl yapılır, aşama aşama anlatacağım.
   Bahar dönemi kayıtları iki aşamadan oluşmaktadır. Bunların ilk aşaması Ders ekle/sil işlemleri, ikincisi ise bankaya ücretinin ödenmesi
2013-2014 Eğitim öğretim döneminde bahar dönemi kayıt yaptıracak öğrenciler.Açık öğretim 30 kredi vermekte olup Ders ekle/sil işlemi ile 45 krediye kadar alttan ve üsten ders alabilirler.Bu dersler aşağı yukarı 9 veya 10 derse tekamül etmektedir. Ders ekle/sil işlemi http:/www.kayıt.anadolu.edu.tr sayfasından yapılacaktır.Öğrenciler bankaya ücret ödemeden önce, ders ekle/sil işlemi yapabilmektirler.Ama bankaya ücret ödendikten sonra  hiçbir şekilde ders ekle/sil işlemi yapamıyorsunuz. Aöf öğrencileri ileride bir sorun yaşamamaları için banka ücretini ödemeden önce http://www.kayıt.anadolu.edu.tr sayfasından incelemeleri gerekir.
 24 şubat 6 mart 2014 tarihleri arasında bahar dönemi kayıt yenileme ücretini yatıran adaylar, tekrar ders ekle/sil işlemi yapacak öğrenciler 06-07 Mart tarihi arasında yapabilirler.
Ders ekle/sil işlemi yapan öğrenciler 2013-2014 bahar dönemi öğretim ücretini TC kimlik numaraları ile birlikte Vakıf bank ATM lerinden ödeyebilirler. Banka ücretini ödeyen öğrenciler aldıkları dekontu mutlaka kontrol etmeleri gerekir. Ücretini ödeyen öğrenciler bundan sonra hiçbir şekilde ders ekle/sil işlemi yapamazlar.Bahar dönemi kaydı yenilenen öğrenciler http://www.ögrenci.andolu.edu.tr  sayfasından kayıtlarının yenilenip yenilenmediğine dair, bilgileri kontrol etmelidirler.

Kayıt işlemin nasılolacak?


Ders ekle/sil işlemini http://www.kayıt.anadolu.edu.tr sayfasına girip, buradan kayıt yenileme sayfasına tıklayarak ders ekle/sil işlemi yapabilirler.Açık öğretim fakültesi kredili sisteme geçmekle beraber derslerin bir çoğu değişti, bazı derslerin ismi değişti, bazı dersler ikiye ayrıldı, bazı derslerde yeni eklenen dersler oldu.Bundan dolayı sizler ders almazsanız dahi,Açık öğretim fakültesi sizler ders seçimi yapmaktar.
Detaylı bilgi için sayfamızdan bakabilirsiniz http://www.onlinefotokopi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder