21 Şubat 2014 Cuma

AÖF TEST MERKEZİMİZ BAHAR DÖNEMİNE HAZIR, YA SİZ HAZIRMISINIZ?


AÖF TEST MERKEZİMİZ BAHAR DÖNEMİNE HAZIR, YA SİZ HAZIRMISINIZ?

açık öğretim test merkezi 

Anadolu Üniversitesi Açık öğretim fakültesi sormuş olduğu soruları, deneme ve testler haline getirilerek kendinizi sınavdan önce test edebileceğiniz ve sınayabileceğiniz testler haline getirilerek, siz değerli öğrencilerin hizmetine sundu.
Açık öğretim fakültesi neredeyse her yıl kendi sormuş olduğu soruları diğer yılda aynısını veya benzerini sormaktadır. Bizde Onlinefotokopi ailesi olarak açık öğretimin yıllar içinde sormuş olduğu soruları, sizler için hazırlayarak testler haline getirdik, bu testler ile birlikte kendinizin ortalama ne kadar not alacağınızı öğrenebilirsiniz.
Açık öğretimde öncü kuruluş olan onlinefotokopi Test merkezimizde şu anda Lisans ve Önlisans olarak 61 tane bölüm bulunmakta olup toplam 641 ders içermektedir. Bu 641 tane dersi büyük özveri ve gayret ile sizlere hazırlayan onlinefotokopi ekibi sizlere hizmet sunmaktan gurur duymaktayız.

Aöf kayıtları ne zaman başlıyor?

Açık öğretim bahar dönemi kayıtları pazartesi başlıyor. Açık öğretim fakültesi güz dönemi, dönem sonu sınavı açıklanması ile birlikte artık güz dönemi bitmiştir. Şimdi bahar dönemi başladı, bahar döneminde kayıtlar 24 şubat pazartesi başlayacak 5 Mart 2014 Çarşamba günü sona erecektir. Mazeretli kayıt için son tarihte 06-07 martta bitecektir.

Bahar dönemi ara dönem sonu sınav tarihleri

Açık öğretim fakültesi bahar dönemi ilk ara sınavını 19-20 NİSAN 2014 tarihinde yapılacak olup, dönem sonu sınavını ise 07-08 HAZİRAN 2014 tarihinde tamamlanacaktır.

Açık öğretim sınavına çalışma taktikleri nelerdir?

Anadolu Üniversitesi Açık öğretim fakültesi, her yıl neredeyse bir önceki yılda sormuş olduğu soruları sormaktadır. Bunun için çıkmış sorulara çalışmanız faydanıza olacaktır. Çıkmış sorularda öncü kuruluş olan onlinefotokopi, siz değerli öğrencilerin okulu bitirmesine yardımcı olmaktan mutluluk duymaktadır.

Online test merkezi nedir?

Test merkezimiz ile milyonlarca açık öğretim fakültesi öğrencileri, çıkmış soruları bu sayede çözüp, önümüzdeki yıl nasıl sorular çıkacağına dair bilgi sahibi olup, bu bilgiler sayesinde sınavdaki başarı oranını arttırabiliyor ve okulu bitirme konusunda bir adım daha önde oluyorsunuz.
Hemen kendinizi test etmek için sayfamıza bakabilirisiniz http://onlinefotokopi.com/aof-cikmis-sorular-test-merkezi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder