1 Şubat 2014 Cumartesi

AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ DERS KAYITLARI BAŞLADI


AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ DERS KAYITLARI BAŞLADI

Başvurularınızı il ve ve ilçelerde Halk eğitim merkezlerine ve Mesleki Eğitim Müdürlüklerine kayıt yaptırabilirsiniz
Kayıt yenileme ücretleri
Açık öğretim lisesine kayıt yaptıracak öğrenciler, her yıl belirlenen öğrenim harcını ödemesi gerekmektedir. Bu yıl belirlenen kayıt ücreti 25tl dir Bu ücretin 20tl sini halk bank, vakıf bank, ziraat bankası aracılığıyla TC kimlik numaranızı söyleyerekten kayıt ücretini yatırabilirsiniz.Geriye kalan 5tl sini ise  Halk Eğitim Merkezine ve mesleki eğitim merkezlerine, okul aile birliği dekont karşılığında verilecektir. Açık Öğretim Lisesi harcını yatıran öğrenciler, ödediğine dair bilgiler açık öğretim lisesi sistemi tarafından aktif olarak görülmektedir. Öğrenim harçlarını ödemeyen öğrenciler, sistem tarafından kayıtları yapılmayacaktır.
 Dikkat edilmesi gereken hususlarda şu şekilde sıralayabiliriz
1.)Türkiye cumhuriyetinde ikamet eden yabancı uyruklu öğrenciler.TC kimlik numarası olmayan öğrenciler, nufus müdürlüklerine gidip oradan yabancı uyruklar için verilen vatandaşlık numarası alması gerekmektedirler
2.)Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlık kimlik numarası olan öğrenci adayları ve ceza evinde hüküm giymiş yabancı ülke vatandaşlık numarası olmayan öğrenciler, harçlarını ödeyebilmeleri için kayıt yaptıracakları okul ve ceza evi müdürlükleri aracılığıyla, Açık öğretim lisesi müdürlüğüne 0312 213 01 75 numarayı aramaları gerekmektedir.
Açık öğretim lisesine kimler kayıt olabilir?
A) İlköğretim veya Orta okuldan veya imam hatip orta okulundan mezun olan öğrenciler Diplomaları ile birlikte kayıt yapabilirler
B) Orta öğretim sınıflarından okumayı yarıda bırakanlar ve tasdiknamesini alanlar başvurabilmektedirler
C) Ülke Dışından eğitim öğretimini bitirmiş öğrencilerden (denklik belgesi) ile kayıt yapabilirler

Açık öğretim lisesi kayıt tarihi. Sınav yerleri gibi takip edilmesi gereken tarihler aşağıdaki gibidir
A) 2013-2014 yılı 2. Dönem kayıtları 03-04 Şubat 2014 tarihinde yapılacak
B)2013-2014 yılı 2. Dönem sınav giriş yerlerinin duyurulması 23 Mayıs 2014 tür
C)2013-2014 yılı 2.Dönem Sınavları 31 Mayıs ve 1Haziran 2014 tarihinde yapılacaktır
D)2013-2014 yılı 2. Dönem sınav sonuçlarını açıklanması ise 18 Ağustos 2014 tarihinde
E)2013-2014 yılı 3. Dönem kayıt yenileme tarihi ise 10-18 Temmuz 2014 tarihindedir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder