20 Şubat 2014 Perşembe

AÖF BAHAR DÖNEMİ KAYITLARI PAZARTESİ BAŞLIYOR


AÖF BAHAR DÖNEMİ KAYITLARI PAZARTESİ BAŞLIYOR

Anadolu Üniversite bahar dönemi ders kayıtları 24 şubat 2014 pazartesi günü başlıyor .
Açık öğretim fakültesi güz dönemi, dönem sonu sınavı açıklanması ile birlikte artık güz dönemi bitmiştir. Şimdi bahar dönemi başladı, bahar döneminde kayıtlar 24 şubat pazartesi başlayacak 5 Mart 2014 Çarşamba günü sona erecektir. Mazeretli kayıt için son tarihte 06-07 martta bitecektir.
   Bahar dönemi kayıtları iki aşamadan oluşmaktadır. Bunların ilk aşaması Ders ekle/sil işlemleri, ikincisi ise bankaya ücretinin ödenmesi
2013-2014 Eğitim öğretim döneminde bahar dönemi kayıt yaptıracak öğrenciler.Açık öğretim 30 kredi vermekte olup Ders ekle/sil işlemi ile 45 krediye kadar alttan ve üsten ders alabilirler.Bu dersler aşağı yukarı 9 veya 10 derse tekamül etmektedir. Ders ekle/sil işlemi http:/www.kayıt.anadolu.edu.tr sayfasından yapılacaktır.Öğrenciler bankaya ücret ödemeden önce, ders ekle/sil işlemi yapabilmektirler.Ama bankaya ücret ödendikten sonra  hiçbir şekilde ders ekle/sil işlemi yapamıyorsunuz. Aöf öğrencileri ileride bir sorun yaşamamaları için banka ücretini ödemeden önce http://www.kayıt.anadolu.edu.tr sayfasından incelemeleri gerekir.

 Bahar dönemi ara dönem sonu sınav tarihleri

Açık öğretim fakültesi bahar dönemi ilk ara sınavını 19-20 NİSAN 2014 tarihinde yapılacak olup, dönem sonu sınavını ise 07-08 HAZİRAN 2014 tarihinde tamamlanacaktır.
Açık öğretim fakültesi  tek ders sınavı

Açık öğretim fakültesinde okuyan lisans ve önlisans okuyan öğrenciler, okulu bitirmesine engel olan 1 dersten zayıfı bulunan öğrenciler, ya da tüm derslerden başarılı olan, şartlı geçilmiş DD ve DC olan dersleri varsa, okulu bitirmek için genel ortalama 2,00 sağlayamamış adaylar, okulu bitirebilmesi dahilinde tek ders sınavına girebilirler. Açık öğretim fakültesi Tek ders sınavını Ağustosta yapılacaktır.

Açık öğretim fakültesi sınıf geçme ve çan eğrisi nasıldır?

Anadolu Üniversitesi 2012-2013 eğitim öğretim döneminde kredili sisteme geçti. Kredili sisteme geçmekle beraber çan eğrisi sistemi uygulanmaya başladı.Çan eğrisi sistemi;bir dersten kaç aöf öğrencileri girmişse bunların ortalaması alınarak yapılan geçme sistemidir.
Sınıf geçme: Açık öğretim kredili sistem ile birlikte sınıf geçme artık daha kolay, genel not ortalamanız 2 nin üzeri ise  CD,DD, CD olan derslerinizi de geçmiş oluyorsunuz.Yeni sistem ile birlikte artık üstten ders alabilir, okulu erken bitirme imkanı doğmuştur.

Harfli sisteme göre genel ortalama hesaplama yöntemi aşağıdaki gibidir.

AA olarak düşüren öğrenciler 4,00 ile (geçti)
AB olarak düşüren öğrenciler 3,70 ile (geçti)
BA olarak düşüren öğrenciler 3,30 ile (geçti)
BB olarak düşüren öğrenciler 3,00 ile (geçti)
BC olarak düşüren öğrenciler 2,70 ile (geçti)
CB olarak düşüren öğrenciler 2,30 ile (geçti)
CC olarak düşüren öğrenciler 2,00 ile (geçti)
CD olarak düşüren öğrenciler 1,70 ile (ortalamaya göre) (uyarı)
DC olarak düşüren öğrenciler 1,30 ile (ortalamaya göre) ( uyarı)
DD olarak düşüren öğrenciler 1,00 ile (ortalamaya göre ) (uyarı)
FF olarak düşüren öğrenciler 0,00 ile (kaldı)
Açık öğretimde kredili sistem ile birlikte artık sınıf geçme kolaylaşmış oldu.Bu sistem ile yalnız ara sınav ve dönem sonu sınavı yapılacaktır. Bütünleme yapılmayacaktır. Bunun yerine mezuniyetine tek dersi olan öğrenciler sadece tek sınavına girecektir

Açık öğretim dersçalışma kaynakları nelerdir?

Açık öğretim sınavında başarının yolu çıkmış sorulardan geçer. Anadolu Üniversitesi her yıl neredeyse, bir önceki yıl sormuş olduğu soruları sormaktadır. Yılların birikimi Onlinefotokopi den temin edebilirsiniz. Onlinefotokopiailesi olarak siz değerli aöf öğrencilerine başarılar diliyoruz…
Detaylı bilgi için sayfamızdan bakabilirsiniz http://www.onlinefotokopi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder