8 Mart 2014 Cumartesi

AÇIK ÖĞRETİM BAHAR DÖNEMİ AKADAMİK TAKVİM


AÇIK ÖĞRETİM BAHAR DÖNEMİ AKADAMİK TAKVİM

Açık öğretim fakültesi bahar dönemi akademik takvim

Açık öğretim fakültesi bahar dönemi kayıtları 07 Mart itibariyle sona erdi. Bahar döneminde kayıt yaptırmayan öğrenciler, Anadolu Üniversitesinin hiçbir faaliyetlerinden yararlanamamaktadırlar. Ayrıca Ara sınavı, dönemsonu ve tek ders sınavına, girme hakkı iptal olacaktır.

Anadolu Üniversitesi bahar dönemi sınav takvimi

Açık öğretim fakültesi öğrencileri, bahar döneminde Arasınav, dönemsonu sınavlarına gireceklerdir. Ara sınavı 26-27 Nisan 2014te, Dönemsonu sınavı ise 07-08 haziran 2014te yapılacaktır. Açık öğretim fakültesi ara sınav ile dönemsonu sınavını bir ay gibi kısa bir sürede yapmakta olup, bu zaman diliminde iyi çalışmak gerekmektedir. Aöf ara sınavını %30  dönemsonu sınavını ise %70 olarak almakta olup, Ara sınavından 4 üniteden sorumlusunuz, dönemsonu sınavından ise kitabın tamamından yani 8 üniteden sınava gireceksiniz. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ara sınavı çok önemlidir. Çünkü ara sınavına çalıştığınız takdirde, finalinde yarısına çalışmış oluyorsunuz demektir. Sözün özü olarak Ara sınavı çok önemlidir, okulu bitirmenizin temel taşıdır.

Açık öğretim fakültesi tek ders sınavı olacak mı?

Anadolu Üniversitesi Rektörü Naci Gündoğan, aöf öğrencilerinin mağdur olmasını istemediklerini ve öğrencilerin bir dönem bile okulu uzatmasını istemediklerini ve. Ayrıca Rektör Bir buçuk milyona yakın öğrencilerin bütünleme sınavının yapılmasının kolay olmadığını, çünkü güz dönemi ve bahar dönemi sınavlarının kayıtların yakın olması sebebiyle, zaman yetersizliğinden dolayı bütünleme sınavının yetişmeyeceğini bunun için, Anadolu Üniversitesi Rektörü Naci Gündoğan son olarak Açık öğretim de tek dersi olanlar için, Ağustos sonu gibi tek ders sınavı yapılacağını söyledi.
Detaylı bilgi için sayfamızdan takip edebilirsiniz http://www.onlinefotokopi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder