8 Mart 2014 Cumartesi

AÇIK ÖĞRETİM BAHAR DÖNEMİ DERS KİTAPLARININ DAĞITIMI


AÇIK ÖĞRETİM BAHAR DÖNEMİ DERS KİTAPLARININ DAĞITIMI

açık öğretim kitap dağıtımı

Anadolu Üniversitesi bahar dönemi ders kaydınızı yapan aöf öğrencileri, kayıt yenileme işlemi bittikten sonra, aöf bürolarına uğrayarak kitaplarınızı alabilirsiniz. Açık öğretim fakültesi öğrencileri Bahar kayıtları 24 şubat 2014 ve 7 Mart 2014 Cuma günü mesai bitiminde sonra ermiştir. Bu tarihleri arasında kayıt yaptırmayan adaylar Anadolu Üniversitesinden hiçbir şekilde hizmet alamadıkları gibi sınava da girememektedirler.

Açık öğretim fakültesi kayıt bittikten sonra kitapları nasıl alabilirim?

Açık öğretim fakültesi öğrencileri ders kaydı yaptıktan itibaren veya sonraki bir zamanlarda aöf bürolarına uğrayarak kitaplarını alabilirler, kitaplarını almaya vakti olmayan öğrenciler ise Anadolu Üniversitesi resmi sayfasından http://yillik.eogrenme.anadolu.edu.tr/  den TC kimlik numarası ile giriş yaparak istediğiniz derslerin kitaplarını PDF formatında indirebilirsiniz. Okuduğunuz bölümün bazı kitapları açık öğretim bürosunda olmayabilir, daha sonra tekrar aöf bürosuna gitmeden, telefonla bilgi alabilirsiniz. Açık öğretim bürosu telefon numaraları her şehrin alan kodu ile 444 10 26 yı arayarak bilgi alabilirsiniz
Öğrenci kimlik kartına bandrol nasıl yaptıracağım?
Açık öğretim fakültesi bahar dönemi harcını yatıran öğrenciler, sınavlara girebilmeleri için bandrol yapıştırmaları gerekmektedir. Bandrol yapıştırma sırasında kitaplarınızı da alabilir,  ve sınavlara girebilirsiniz,
 Detaylı bilgi için sayfamıza bakabilirsiniz http://www.onlinefotokopi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder