7 Mart 2014 Cuma

AÖF BAHAR DÖNEMİ KAYITLARI SON GÜN

AÖF BAHAR DÖNEMİ KAYITLARI SON GÜN

 Anadolu Üniversite Bahar dönemi ders kayıtları bugün son gün. bahar dönemi kayıtları 24 şubat pazartesi başlayacak 5 Mart 2014 Çarşamba günü sona erecektir. Mazeretli kayıt için son tarihte 06-07 martta bitecektir.
   Bahar dönemi kayıtları iki aşamadan oluşmaktadır. Bunların ilk aşaması Ders ekle/sil işlemleri, ikincisi ise bankaya ücretinin ödenmesi
2013-2014 Eğitim öğretim döneminde bahar dönemi kayıt yaptıracak öğrenciler. Açık öğretim 30 kredi vermekte olup Ders ekle/sil işlemi ile 45 krediye kadar alttan ve üsten ders alabilirler.Bu dersler aşağı yukarı 9 veya 10 derse tekamül etmektedir. Ders ekle/sil işlemi http:/www.kayıt.anadolu.edu.tr sayfasından yapılacaktır.Öğrenciler bankaya ücret ödemeden önce, ders ekle/sil işlemi yapabilmektirler.Ama bankaya ücret ödendikten sonra hiçbir şekilde ders ekle/sil işlemi yapamıyorsunuz. Aöf öğrencileri ileride bir sorun yaşamamaları için banka ücretini ödemeden önce http://www.kayıt.anadolu.edu.tr sayfasından incelemeleri gerekir.

Açık öğretim fakültesi bahar dönemi harçları ne kadar?

Açık öğretim fakültesi 2013-2014 bahar dönemi harçları açıklandı. Herkesin merakla beklediği harçlar, bu yıl 205 tl olarak belirlendi. Kayıtlar 24 şubat pazartesi başladı 5 Mart Perşembe günü sona erecektir. Yalnız 2 günde mazeretli kayıt tarihi ile birlikte 7 Mart Cuma günü sona erecektir. Harçlarınızı ders kaydı yaptıktan sonra, her hangi bir Vakıf bank ATM sinden harçlarınızı ödeyebilirsiniz.
Açık öğretim Bahar dönemi ara ve dönemsonu sınavları ne zaman?
Açık öğretim fakültesi bahar dönemi ilk ara sınavını 19-20 NİSAN 2014 tarihinde yapılacak olup, dönem sonu sınavını ise 07-08 HAZİRAN 2014 tarihinde tamamlanacaktır.

Açık öğretim fakültesi geçme ve çan eğrisi nedir?

Anadolu Üniversitesi 2012-2013 eğitim öğretim döneminde kredili sisteme geçti. Kredili sisteme geçmekle beraber çan eğrisi sistemi uygulanmaya başladı. Çan eğrisi sistemi;bir dersten kaç aöf öğrencileri girmişse bunların ortalaması alınarak yapılan geçme sistemidir.
Sınıf geçme: Açık öğretim kredili sistem ile birlikte sınıf geçme artık daha kolay, genel not ortalamanız 2 nin üzeri ise  CD,DD, CD olan derslerinizi de geçmiş oluyorsunuz.Yeni sistem ile birlikte artık üstten ders alabilir, okulu erken bitirme imkanı doğmuştur.
 Tüm bilgilerin kaynağı sayfamızdan bulabilirsiniz http://www.onlinefotokopi.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder