10 Mart 2014 Pazartesi

AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ BAHAR DÖNEMİ SEMİNERLERİ BAŞLIYOR


AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ BAHAR DÖNEMİ SEMİNERLERİ BAŞLIYOR

açık öğretim fakültesi e seminer başlıyor

Anadolu Üniversitesi bahar dönemi seminerleri 17 Mart itibariyle başlayacak. Bu zamana kadar Anadolu Üniversitesinin en büyük sorunlarından biri de, eğitim ve danışmanlık hizmetinin yetersiz kalmasıydı. Bunun için Açık öğretim fakültesi E seminer kapsamında bir ilke adım attı. İlk defa 2012-2013 Eğitim ve öğretim yılında uygulamaya konuldu, bu uygulama ile haftanın belirli günleri 45dk. Süre ile e seminer hizmeti sunmaktadır.

 E seminer hizmetine katılamayan öğrenciler nasıl katılabilir?

 E seminer hizmeti ile açık öğretim fakültesi yaptığı seminerleri bir dönem boyunca kaydederek, bu hizmetine katılamayan öğrenciler ise, tekrar izleyebilmektedir. Bu hizmetle her ders ayrı ayrı belirli saatler arasında izleyebilir ve katılabilirsiniz, bu dönemde göreceğiniz seminerlerinin tarihi saatini http://eogrenme.anadolu.edu.tr/eseminer/sayfalar/takvim.aspx sayfasından görebilirsiniz.

E seminer nasıl anlatılır?

E seminer ile konunun ilk beş dakikası konuya giriş yapılır, içeriği ile ilgili konu başlıkları hatırlatılır. Sonraki aşama ise yirmi beş dakika konu başlıkları sırasıyla işlenir, dökümanları veya kitapları varsa bunlardan faydalanılır. Son aşama olarak ta on beş dakika boyunca, öğrencilerden gelen sorular çözülür, öğrencilerde konuyla alakalı bir soru yok ise ders kitabındaki kendimizi sınayalım soruları çözülür.
E seminer ile ilgi bütün soruların kaynağına buradan ulaşabilirsiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder