3 Mart 2014 Pazartesi

AÖF NİN EN BÜYÜK KAYNAK SİTESİ ÜSTELİK HEPSİ ÜCRETSİZ


AÖF NİN EN BÜYÜK KAYNAK SİTESİ ÜSTELİK HEPSİ ÜCRETSİZ

Anadolu Üniversitesi Açık öğretim fakültesi yayınlamış olduğu kitaplarını ve sormuş olduğu soruları, deneme ve testler haline getirilerek kendinizi sınavdan önce test edebileceğiniz ve sınayabileceğiniz testler haline getirilerek, siz değerli öğrencilerin hizmetine sunduk, üstelik hepsi ücretsiz.

Açık öğretim çıkmış sorular?

 Açık öğretim fakültesi neredeyse her yıl kendi sormuş olduğu soruları diğer yılda aynısını veya benzerini sormaktadır. Bizlerde Sormuş olduğu soruları yıl yıl itibariyle siz değerli aöf öğrencilerinin hizmetine sunduk. Öncelikle hem kredili sistemdeki sorular hem de  önceki yıllara ait soruları http://www.aöfçıkmışsorular.com sayfamızdan görebilirsiniz.

Test merkezi nedir ne işe yarıyor?

Test merkezimiz ile milyonlarca açık öğretim fakültesi öğrencileri, çıkmış soruları bu sayede çözüp, önümüzdeki yıl nasıl sorular çıkacağına dair bilgi sahibi olup, bu bilgiler sayesinde sınavdaki başarı oranını arttırabiliyor ve okulu bitirme konusunda bir adım daha önde oluyorsunuz.
Açık öğretimde öncü kuruluş olan onlinefotokopi Test merkezimizde şu anda Lisans ve Önlisans olarak 61 tane bölüm bulunmakta olup toplam 641 ders içermektedir. Bu 641 tane dersi büyük özveri ve gayret ile sizlere hazırlayan onlinefotokopi ekibi sizlere hizmet sunmaktan gurur duymaktayız.
Test merkezimizde şu ana kadar 40 bin civarında sorular bulunmaktadır. Bu soruların hepsi çıkmış soruların çıkmış sorulardan meydana gelmektedir. Hangi bölümde okursanız okuyun, sizler için hazırlamış olduğumuz testlerden faydalanabilirsiniz. Örneğin işletme okuyan bir öğrenci genel muhasebe dersini test merkezimizde sorularını çözerse, bu derste sizlerin başarı yüzde oranını görebilirsiniz. Ayrıca bu derste toplam kaç öğrenci çözdü, kaç öğrenci doğru veya yanlış yaptı bunları yüzdelik dilimler halinde görebilirisiniz.

Açık öğretim fakültesi konu anlatımlı kitaplar?

Aof bürolarına gitmeden açık öğretim fakültesi kendi kitaplarını http://www.aöfçıkmışsorular.com sayfasından ücretsiz indirebilir ve çalışabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder