1 Mart 2014 Cumartesi

AÇIK ÖĞRETİMDE YÜZ YÜZE AKADEMİK DANIŞMANLIK HİZMETLERİ


AÇIK ÖĞRETİMDE YÜZ YÜZE AKADEMİK DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

Açık öğretim yüzyüze eğitim

Açık öğretim fakültesinde eğitim gören öğrenciler, Akademik hizmetleri kapsamından bazı dersleri yüz yüze görme imkanı açılmış oldu.
Açık öğretim fakültesi 2012-2013 kredili sisteme geçmekle beraber, İktisat ve işletme fakültelerine kayıtlı öğrenciler için yüz yüze Akademik Danışmanlık hizmeti başlamıştır. Önümüzdeki bahar dönemi akademik danışmanlık hizmeti 23 Mart ve 31 Mayıs tarihleri arasında başlayacaktır.

  Açık öğretim akademik Danışmanlık hizmeti Türkiyenin tüm ili ve 6 ilçede yapılacak olup, u dersler Maliyet Muhasebesi, iktisada giriş II, Türk Vergi sistemi, Genel Muhasebe II, Dönem sonu İşlemleri, Matematik II, İngilizce II, Osmanlı Türkçesine giriş II, Finansal Yönetim II, Eski Türk Edebiyatına giriş II, Finansal Yönetim II, İstatistik II, Mikro İktisat, Akademik Danışmanlık yapılacağı merkezler kasım ayından itibaren Anadolu Üniversitesinin resmi sayfasından Akademik Danışmanlık hizmeti bağlantısından öğrenebilirsiniz.
Akademik Danışmanlık dersleri, 19 Mayıs, 23 Nisan, 1 Mayıs, 1 Ocak gibi resmi tatillerde yapılmamakta olup, dersler hafta içi akşamları ve hafta sonları Akademik Danışmanlık dersleri hiçbir ücret alınmadan, Öğrenci kimliği veya öğrenci belgesi ile derslere girebilmektedir. Akademik danışmanlık dersleri zorunlu olmamaktadır

    Derslere girmek isteyen öğrenciler hem genel kurallara hem de Üniversite de yüz yüze eğitim gördükleri, üniversitelerin disiplin ve kurallarına uymak zorundadırlar.Akademik danışmanlık hizmetleri, yeni gelişmeler ve değişiklikler için açık öğretim bürolarından ve internet sayfasından öğrenebilirsiniz.
Bu gelişmelerden haberdar olmak için sayfamızdan takip edebilirsiniz. http://www.onlinefotokopi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder