11 Mart 2014 Salı

AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ ARA SINAVINDAN KAÇ ÜNİTEDEN SORUMLUSUNUZ?


AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ ARA SINAVINDAN KAÇ ÜNİTEDEN SORUMLUSUNUZ?

açık öğretim fakültesi ara sınavından kaç üniteden sorumlusunuz

Açık öğretim fakültesi 2012-2013 Eğitim ve öğretim döneminde kredili sisteme geçti, kredilisi sisteme geçmekle beraber,.Anadolu Üniversitesi Güz dönemi ve Bahar dönemi olarak ikiye ayrıldı, güz döneminde ve Bahar döneminde  ara sınav ve dönem sonu sınavından sorumlusunuz.Bahar dönemi Ara sınavını Anadolu Üniversitesi 19-20 Nisan yapmaktadır. Ara sınavından ise genel olarak ilk 4 üniteden sınava gireceksiniz. Finalden ise 1-8 üniteden yani kitabın tamamından tamamından sorumlusunuz. Ara sınavına hazırlanan aöf öğrencileri final sınavına da çalışmış olacaktır. Çünkü açık öğretim ara sınavında 1ve 4 ünitenin sorumlu iken, final sınavında ise kitabın tamamından sorumlusunuz. Bundan dolayı final sınavında ara sınavını konularından %50 yakını sorulmaktadır.

Aöf bahar dönemi ara sınavı ne zaman?

Anadolu Üniversitesi bahar dönemi ara sınavını 19-20 Nisanda yapmayı planlamaktadır. Dönem sonu sınavını ise 7-8 Haziran 2014 tarihinde yapacaktır.

 Açık öğretim fakültesi ara sınavına nasıl çalışabilirim?

Öncelikle aöf öğrencileri, arası sınavını yüksek bir puan almak istiyorsa, yapması gereken tek şey aöf çıkmış sorulara çalışaraktan veya bunun yanında murat, egem ve açık öğretimin verdiği yardımcı kitaplara çalışaraktan yüksek puan alabilirsiniz. Sipariş vermeden önce derslerinizin kaç ünite olduğunu görmek istiyorsanız http://onlinefotokopi.com/cikmis-sorular-siparisi/ sayfamızdan bölümünüzü seçerek derslerin karşısında ara sınav ve dönem sonu bölümlerinin üzerine mauseyi tutarak kaç üniteden sorumlu olduğunuzu görebilirsiniz.

Açık öğretim fakültesi tek ders sınavı olacak mı?

Anadolu Üniversitesi Rektörü Naci Gündoğan, aöf öğrencilerinin mağdur olmasını istemediklerini ve öğrencilerin bir dönem bile okulu uzatmasını istemediklerini ve. Ayrıca Rektör Bir buçuk milyona yakın öğrencilerin bütünleme sınavının yapılmasının kolay olmadığını, çünkü güz dönemi ve bahar dönemi sınavlarının kayıtların yakın olması sebebiyle, zaman yetersizliğinden dolayı bütünleme sınavının yetişmeyeceğini bunun için, Anadolu Üniversitesi Rektörü Naci Gündoğan son olarak Açık öğretim de tek dersi olanlar için, Ağustos sonu gibi tek ders sınavı yapılacağını söyledi.
Detaylı bilgi için sayfamızdan takip edebilirsiniz http://www.onlinefotokopi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder