30 Ocak 2014 Perşembe

2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI AÇIK LİSE KAYIT YENİLEME


2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI AÇIK LİSE KAYIT YENİLEME
aol kayıt yenileme nasıl yapılır 

  Kayıt yenileme işlemi nasıl yapılır?
Açık öğretim lisesi öğrencileri yılda 3 kez sınav yapılacak olup, sınavlar için  girecekleri dersleri seçmek için kayıt yenileme işlemi yapması gerekmektedir. Kayıt yenileme tarihleri Açık öğretim lisesi Müdürlüğü tarafından belirlenen süre zarfında kayıt yenileme işlemi Üç aşamada yapılmaktadır.Bu aşamalar aşağıdaki gibidir,
1.Aşama bankaya kayıt yenileme ücreti yatırılır
Açık Öğretim lisesi kayıt yatıracak öğrenciler her sene belirlenen kayıt yenileme ücretini ödemek zorundadır.Kayıt yenileme ücreti ise 25 tl dir Bu bedelin 20 tl sini vakıf bank, halk bank ve ziraat bankasına TC kimlik numaranızı söyleyerekten Açık öğretim Lisesi Kurumsal Tahsilat Hesabına ücreti yatırılmaktadır. Diğer 5 tl sini ise kayıt yenileme işlemi yaptıracağınız halk eğitim merkezlerine ve Okul Aile birliği banka hesap numarasına ödenir
Kayıtı yenilenen öğrencilerin  katılım bedelini ödediğine dair bütün bilgiler sistem üzerinden görebilmektedir.Kayıt ödemelerini eksik ya da yanlış yapanlar  sistem tarafından engellenmektedirler.
2.Aşama kayıt yenileme işlemleri için irtibat bürolarına gidilir 
Kayıt yenilemeye ait banka dekontunu bulunduğu yerdeki halk eğitim merkezlerine kayıt yenileme işleme yapabilmektedirler,
3.Aşama Ders seçme yöntemi
Ders kaydınız yapıldıktan sonra öğrencilik durumunuz aktıf olarak görünecektir Öğrenci numaranız ve şifrenizle sisteme girip derslerinizi derslerinizi seçebilirsiniz
    Son olarak derslerini seçen öğrenciler açık lise çıkmış sorularına çalışaraktan derslerini rahatlıkla geçebilirler.Çıkmış soruların merkezi http://www.onlinefotokopi.com dan temin edebilirsiniz.
 Kimlerden kayıt yenileme ücreti alınmamaktadır?
a)1974 yılında, Kıbrıs barış harekatında şehit veya gazi olan eşi ve çocuklarından ücret alınmamaktadır
b) Terörle mucadelede  yaralanan ve şehit olan eşi ve çocuklarından ücret alınmamaktadır
c) İstiklal madalyası verilmiş ve şeref aylığı alanlar ücret alınmamaktadır
d) Mahkeme kararı ile eğitim tedbiri verilenler  kayıt ücreti alınmamaktadır.
Onlinefotokopi ekibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder