14 Ocak 2014 Salı

AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ KAYIT YENİLEMEYİ NASIL YAPABİLİRİM?


AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ  KAYIT YENİLEMEYİ NASIL YAPABİLİRİM?
Açık öğretim lisesi öğrencileri, yılda 2 kez (3.dönem sınavlarının 1.gününde 18 yaşından gün almış öğrenciler 3kez) yapılan sınavlar için, girecekleri dersleri seçmek amacıyla kayıt yenileme işlemleri yapmaktadırlar. Açık Öğretim Lisesi müdürlüğü tarafından belirlenen iş takviminde yayınlanır. Bunlar şunlardır;

1.BANKAYA KAYIT YENİLEME ÜCRETİ ÖDENECEKTİR
Açık Öğretim Lisesine kayıt yaptıracak öğrenciler her yıl belirlenen kayıt yenileme ücretini ödemek zorundadırlar. Kayıt yenileme ücretide 25tl dir Bu bedelin 20tlsini ziraat bankası, vakıf bankası ve halk bankasının  her hangi bir şubesinden TC kimlik numaranızı söyleyerekten  ücretini ödeyebilirsiniz.dekontunu ise Halk eğitim müdürlüğüne giderek 5tl ücret karşılığında  kayıt yenilemenizi yapabilirsiniz.

2.DERSLERİNİZİ SEÇİNİZ
Açık öğretim liseye kayıt yaptıktan sonra, sizlerin öğrenci durumu aktıf gelmektedir.Öğrenci numaranız ve şifreniz ile giriş yapın ve derslerinizi seçin. Derslerinizi seçtikten sonra o derslerin çıkmış sorularınaçalışmanız yeterlidir bunu için sipariş verme adresiniz http://www.aciklisesorulari.com/ dur

KİMLERDEN KAYIT YENİLEME ÜCRETİ ALINMAZ
a)1974 Kıbrıs Barış Harekatında yaralanan gazilerimiz ile bu mücadelede şehit düşenlerin eş ve çocuklarından
b)Terörle mücadele görevini yaparken yaralanan gazilerimiz ile şehit düşenlerin eş ve çocuklarından
d) Mahkeme kararıyla Eğitim tedbiri verilenler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder