6 Ocak 2014 Pazartesi

AÇIK ÖĞRETİM SINAV YERLERİ NE ZAMAN AÇIKLANACAK?

                           Açık Öğretim Sınav yerleri açıklandı mı?
 Anadolu üniversitesi Açık öğretim fakültesi Ara sınavını yapmış bulunmaktadır.Şimdi sırada en önemlisi olan Dönem sonu sınavı kaldı.Dönem sonu sınavı yüzde 70 olarak alınmaktadır. Ara sınavından düşük puan almış olsanız dahi, dönem sonu sınavından  iyi çalışırsanız, o dersi geçebilirsiniz.2013-2014 Güz dönemi dönem sonu sınav tarihi 25-26 OCAK ta yapılacaktır.
      Dönemsonu sınavına girmeden önce Açık öğretimin Çıkmış Sorularına bakmanız faydanıza  olacaktır.Çünkü Açık öğretim, bazen aynısı,bazen benzerini sorabilmektedir.Anadolu üniversitesi yakında sınava giriş yerlerini açıklayacaktır.Sınava girmeden önce mutlaka sınav giriş kağıdınızı okumayı unutmayınız.Çünkü yanınıza telefon,databank özellikli hesap makinesi getirmek yasaktır.Açık Öğretim Fakültesi dönem sonu sınavı yapıldıktan 3gün sonra sınav sorularınız yayınlanmaktadır.sınav sorularınızı aofsorular.net  sayfasından  da ücretsiz  şekilde TC kimlik numaranızı yazmadan indirebilirsiniz…
      Anadolu Üniversitesi  iki veya üç hafta sonra sınav  sonuçlarını açıklamaktadır.Sınav sonuçları açıklandıktan sonra, genel ortalamanız  2 nin üstünde ise CD,DC ve DD olan derslerinizi de şartlı geçmiş oluyorsunuz.Diğer FF olan olan derslerinizi ise gelecek yıl aynı dönemde tekrar almak zorundasınız.
      Değerli öğrenciler sizler için en önemli olangeçme şartı,dönem ortalaması değil, genel ortalamanızdır.Genel ortalamanıza göre hesaplanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder