8 Ocak 2014 Çarşamba

AÇIK ÖĞRETİM MEZUNLARININ İŞ BULMA İMKANLARI NELERDİR?


AÇIK ÖĞRETİM MEZUNLARININ İŞ BULMA İMKANLARI NELERDİR?

açık öğretim mezunların iş bulma imkanları
Açık öğretim fakültesinden ya da örgün öğretimden mezun olmak sadece özel sektörde ve bazı kurumlarda dezavantajıdır. İş hayatına girdiğinizde her şeyin açık ya da örgün bir üniversite bitirmekten ibaret olmadığını göreceksiniz. Bunların yanında da kendinizi geliştirmeniz gerekiyor ; bilgisayar,yazılım . ehliyet . girişimcilik gibi…
    Kamu kuruluşlarında açık öğretim- örgün öğretim arasında hiçbir fark yoktur. Her ikiside  aynı şartları taşımaktadırlar.Örneğin Açık Öğretim işletme mezunu olan bir öğrenci özel sektöre nazaran iş imkanları daha fazladır.Bu bölüm mezunları ülkemizde kamu kesimi ile özel sektörün yanı sıra, uluslararası piyasalar ve çok uluslu şirketlerde ağırlıklı olarak pazarlama,finans,sigorta,bankacılık,sanayi ,turizm,ticaret,bilişim,reklamcılık, gibi bezeri alanlarda yöneticilik ve uzmanlığa kadar çok çeşitli görevlerde de bulunmaktadır.
   Ayrıca çalıştığınız kurumda kendimizi geliştirmek için açık öğretimin önlisans, lisan olmak üzere programları bulunmaktadır.Bu programlar geleceğe yönelik daha iyi koşullar içermektedir.
    Değerli arkadaşlar sonuçta ne okursak okuyalım, nasıl şartlar altında yaşarsak yaşayalım. Kamu ve özel sektör, açık öğretim veya örgün öğretim diye ayrım yapmıyor şartlarınız tutması Halinde iş imkanı her yerde vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder