15 Ocak 2014 Çarşamba

AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ MEZUNİYET ŞARTLARI NELERDİR?


AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ MEZUNİYET ŞARTLARI NELERDİR?
Değerli Açık Öğretim Lisesi Öğrencileri, sizlerin mezun olabilmeniz için gerekli şartlar şunlardır.Bu şartlar olduğu sürece mezun olmuşsunuz demektir.şartlarınız aşağıdaki gibidir

Öğrenimlerine, genel kültür,sosyal bilimler, fen bilimleri, yabancı dil, Türkçe matematik alanlarında devam edenler için

a) Eğitim gördüğü toplam dönemin  en az 8 ve üzeri olması gerekmektedir.
b)Toplam kazanılan kredilerin  en az  192 veya üzeri olması gerekmektedir.
c)Ortak derslerin tamamını başarması veya muaf olması dil anlatım dersinden muafiyet olmaması nedeniyle mutlaka başarılması
d) Alan kredisinin 80 ve üzeri olması gerekmektedir.
e) Alan derslerinden en az  bir defa sınava girmiş olmanız gerekmektedir.
f) Açık öğretim lisesinde en az bir dönem sınava girmiş olması gerekmektedir.

Açık öğretim lisesi öğrencilerinin  alansız mezuniyet şartları aşağıdaki gibidir.

a)Eğitim gördüğü toplam dönemin en az 8 veya üzeri olması gerekmektedir.
b)toplam kazanılan kredilerin en az 192 veya üzeri olması gerekmektedir.
c)Ortak derslerinin tamamının başarması durumunda dil anlatım dersinden muafiyet olmaması nedeniyle mutlaka geçmesi gerekmektedir.
d) Açık öğretim lisesinden en az bir dönem sınava girmiş olması gerekmektedir.
Mezun olabilmeniz için açıklise çıkmış sorularından geçer .
 Daha detaylı bilgi için http://www.aciklisesorulari.com/ sayfamızdan öğrenebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder