2 Ocak 2014 Perşembe

çıkmış sorular


sınav yerleri ne zaman belli olacak?

24-25 ocak tarihlerinde yapılacak sınavlar için giriş yerleri henüz belirlenmedi. Sınav giriş yerleri belirlendiğinde bloğumuzdan açıklama yapılacaktır. Bilindiği üzere açıköğretim kredili sisteme geçtikten sonra yılda 2 defa ara sınav ve iki defa dönem sonu sınavı yapılıyor, öğrencilerin en büyük sıkıntısı sınavlar arasındaki 1 aylık kısa süre. Henüz ara sınav stresini üzerinden atamayan öğrenciler 1 ay geçmeden ikinci sınava daha kapsamlı hazırlanmak zorundalar. Çünkü dönem sonu sınavı % 70 oranında etki etmektedir. 24 -25 ocak tarihlerinde yapılacak yıl sonu sınavında şimdiden tüm açıköğretimli öğrenci arkadaşlara başarılar dileriz.
onlinefotokopi.com ekibi

2 yorum:

  1. çıkmış soruların faydasını gördüm .teşekkür ederim www.onlinefotokopi.com

    YanıtlaSil
  2. Açıköğretim - AOF Çıkmış Sınav Soruları
    Açıköğretim okuyan birisi olaraktan evde okuyanlar bilirler açıköğretime çalışmak kimileri için çok kolaydır kimileri için çok zordur.Kişiye ve okunan bölüme göre değişir bu.Sınav zamanı yaklaştı mı arkadaşlar gerçekten açıköğretim okuyanlar için bir mücadele zamanı başlar.Evden çıkmayanları mı ararsınız , sürekli soru çözenleri mi , hatta bunlar için açılan kurslara giden bile vardır.Ben açık öğretim çıkmış soruları www,onlinefotokopi.com dan alıp çalışıyorum. Sürekli ana kitaplardan ve yardımcı kitaplardan çalıştım.Çıkmış sorular kadar faydasını gördüm.Açık bir şekil de geçmiş yıl açıköğretim ( aof ) sınav sorularını tam yayınlayan ve temin edeceğiniz tek adres www.onlinefotokopi.com diyebilirim.

    YanıtlaSil