14 Ocak 2014 Salı

AÇIK LİSE SINAVLARINA NASIL HAZIRLANABİLİR?



açık lise sınavına nasıl hazırlanabilirim
Milli eğitim bakanlığı, açıköğretim okulları öğrencilerinin televizyon, radyo ve internet teknolojilerini kullanarak sınavlara hazırlanabilmesi için gerekli alt yapıyı oluşturmuştur. Açık öğretim lisesi öğrencilerinin sınavlara çalışırken yararlanabileceği en büyük kaynak  açık lisenin vermiş olduğu kitaplar  ve yıllar içinde sormuş olduğu açık lise çıkmış sorulardır. Bunun için tek adresiniz http://www.aciklisesorulari.com/
   Milli Eğitim Bakanlığı sizlerin daha çok çalışmanız için online test merkezi hazırlamıştır
Bazı Halk Eğitim Müdürlükleri,açık öğretim okullarında okutulan bazı dersler için kurslar düzenlemektedir.Sizler için açılan bu kurslara katılarak hazırlanabilirsiniz
    Unutamayınız ki bu sınavların telafisi örgün eğitimde olduğu gibi mümkün değildir. Bu nedenlesınavlara girmenizi engelleyebilecek unsurlara dikkat ediniz. Sınavda mutlaka sınav Giriş Belgenizi lie geçerli bir kimlik belgenizi Nufus cüzdanı. Ehliyet  yanınızda bulundurmanız gerekmektedir.Sınavdan en az yarım saat önce sınav yerinizde olmalısınız.Aksi taktirde bu nedenlerden dolayı sınava alınamayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder